یوگا در خانه با پارادوکس جلسه سوم

جلسه سوم شامل، حرکاتی مثل childpose ، downdog و … که شاید به گوشتون اشنا باشه تنفس صحیح حین انجام تمرین هاست.
یادتون باشه که هنگام انجام تمام حرکات، اولویت راحتی بدن شما در حین تمرین است، پس به هیچ وجه برای انجام آنها به بدنتون فشار وارد نکنید تا اسیب نبینید.‌‌
‌‌‌‌‌‌قبل از شروع این تمرین ها، حتما مدیتیشن کنید (ویدیو به اسم #بخشاولجلسات)، تا بدنتون اماده شروع تمرین بشه.‌‌
‌‌‌‌‌‌‌امیدواریم که بتونید از این دوره نهایت استفاده و بهره رو ببرید.

ورزشیوگا

ارامشبدن سالمپارادوکسسلامتیمجله انلاین پارادوکسمراقبهورزشورزش در خانهیوگایوگا با پارادوکسیوگادرخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *