یوگا در خانه با پارادوکس جلسه چهارم

امیدواریم تا اینجا براتون مفید بوده باشه و لذت برده باشین.
یک دور فیلم رو ببینین حرکات رو یاد بگیرید و دوباره خودتون تمرین کنین .
‌‌یادتون باشه که هنگام انجام تمام حرکات اولویت راحتی بدن شما در حین تمرین است
پس به هیچ وجه برای انجام آنها به بدنتون فشار وارد نکنید تا اسیب نبینید.
قبل از شروع این تمرین ها حتما مدیتیشن کنید (ویدیو به اسم بخش اول جلسات)
تا بدنتون اماده شروع تمرین بشه.‌‌
امیدواریم که بتونید از این دوره نهایت استفاده و بهره رو ببرید.
‌‌منبع: Sara Beth Yoga

ورزشیوگا

ارامشاموزش یوگابدن سالمپارادوکسسلامتیمجله انلاین پارادوکسمدیتیشنمراقبهورزشورزش در خانهیوگایوگاباپارادوکسیوگادرخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *