یوگا در خانه با پارادوکس جلسه پنجم

جلسه پنجم، از چندتا حرکت ساده تشکیل شده که با حرکت بچه شروع میشه و با حرکت بچه هم تموم میشه.
‌‌‌این جلسه رو میتونین به عنوان یوگای صبحگاهی هم انجام بدین.
یادتون باشه که هنگام انجام تمام حرکات، اولویت راحتی بدن شما در حین تمرین است، پس به هیچ وجه برای انجام تمرین ها به بدنتون فشار وارد نکنید تا اسیب نبینید.
‌‌‌‌‌‌قبل از شروع این تمرین ها، حتما مدیتیشن کنید (ویدیو به اسم بخش اول همه ی جلسات)، تا بدنتون اماده شروع تمرین بشه.‌‌
‌‌‌‌‌‌‌امیدواریم که بتونید از این دوره نهایت استفاده رو ببرید.

ورزشیوگا

ارامشاموزش یوگاپارادوکسسلامت بدنسلامتیمجله انلاین پارادوکسمدیتیشنمراقبهورزش درخانهیوگایوگاباپارادوکسیوگادرخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *